Logo

Klantgerichtheid


Aan klantverwachtingen voldoen en overtreffen!

Vragen waarop Marcoting antwoord geeft

  • Hoe willen we het begrip klantgerichtheid invullen vanuit onze visie, doelen en waarden?
  • Wat is onze uitgangspositie en waar willen we naartoe?
  • Wat zijn dé ‘momenten van de waarheid’, waarop onze klanten juist aan- of afhaken?
  • Wat kunnen we doen om onze primaire klantprocessen zo eenvoudig en duidelijk mogelijk te laten verlopen?
  • In welke gedragingen willen we als organisatie consequent zijn en welke afspraken maken we daarover?
  • Hoe kunnen we onze medewerkers benodigde vaardigheden aanleren?
  • Op welke manier betrekken we klanten en medewerkers bij continue verbeteringen?
  • Hoe kunnen we klantverwachtingen overtreffen?
  • Waarmee meten we ontwikkelingen?

Aanpak

  • Inventarisaties
  • Analyse en advisering
  • Klantgerichtheidstrainingen en coaching
  • Nazorg

Interesse?
Stuur dan een email naar info@marcoting.nl voor een vrijblijvende offerte.